onsdag 27 januari 2010

Jag har blivit utnämnd

Jag blev utnämnd av Emma och Liw.

1. Kopiera awarden på er blogg
2. Länka till den som gett er awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg om att du har gett dom en award


7 Fakta Om Mig:
1. Jag har så långt hår att jag får löjligt jobbigt med tovor . (haha)
2. Jag är beroende av cola
3. Jag blir löjligt glad när mina blommor blommar (töntvarning!)
4. Jag är vääärldens lyckligaste människa tillsammans med min familj
5. Jag har ett kontrollbehov som heter duga (ganska jobbigt ibland faktiskt)
6. Jag kan vara pinsam och ganska elak som säger högt vad jag tycker och tänker om folk (inte alltid med mening)
7. Jag lagar nästan aldrig mat här hemma ! ;)

Jag vill ge awarden/utmärkelsen till:

Liw 
Annica 
Agge 
Jozzan 
Elin 
Mamma
Ann-louise



3 st tycker till:

Jozzan sa...

Oh vad roligt :D Nu har jag skrivit den i min blogg, hinner dock inte utnämna några nu.
Hoppas allt är fint med dig och familjen?
kramar

annsan_s sa...

Tack så mycket Jennie!

Får jag hoppa över den? Många av mina bloggvänner vill inte ha någon Award! Blir så svårt att ge den till någon utvald.

Ha en bra dag!

Kram

Bibbi sa...

Haha, ja det kan ju ta tid innan jag reder ut det om jag gör det...hehe
jaja, annars så får jag väl be dej om hjälp....

Puss o kram.