måndag 25 januari 2010

En "gammal kund" återkom ..

Sandra mailade mig , jag har gjort hennes design innan , och ville ha en ny design . Jag hade egentligen tänkt göra det imorgon men blev sugen att fixa med det nu istället . Det blev också så , och jag är klar nu . hehe! Klockan försvann ganska fort . Men nu är jag klar tror jag , vi får se vad sandra tycker . Lägger förmodligen ut resultatet imorgon när jag fått godkänt !

Jättekul att ni gillar min design , det är kul med lite positiv respons . Jag tänker inte byta blogg utan nöjer mig med en ny design . Jag borde kanske byta namn men som jag också diskuterade med sambon min att det är ju detta namnet som är marknadsfört och jag har ju trots allt hängt vid detta i ungefär ett år. Då svider det att klippa alla banden och starta på ny kula , eller hur ? Så jag hänger nog kvar

Nu har gossen min däckat på min arm och den börjar domna bort , vi får nog krypa ner i sängen nu strax. Han sover ju för natten nu och då bör jag sova också . Vi får ju rätta oss efter vår lilla prins ! Det gör jag mer än gärna såklart , men man fastnar så lätt här :) ni vet säkert hur det är .

Idag har lilla familjen varit ute på rejäl promenad , vi knallade nog i över en timme . Det är underbart i det fina vädret . Dessutom får man lite kvalitetstid med sin älskade sambo . Ja , det är faktiskt kvalitetstid att promenera ihop .

Vad har ni gjort ikväll då?




1 st tycker till:

Marina sa...

jag är jätte sugen på ny design! men jag har kollat runt lite & jag har inte bestämt mig än... kollar igenom bilder & lite så också, men jag hör av mig så fort jag är redo:P hihi