måndag 25 januari 2010

Vad har hänt med mig ?

Ja det kan man ju fråga sig  . Haha! Jag har inte lämnat bloggen och er läsare i sticket , jag har bara varit lite smått upptagen idag . Jag har finslipat lite på Sandras design , och jag vet inte ännu om den är klar , men till kvällen ska jag väl kunna lägga upp resultat . Jag har hjälpt mamma idag också med hennes visitkort för hennes kommande projekt . Det var jättekul och det blir så himla bra !

Idag kom mitt efterlängtade pysselpaket , JAHOOO! Så skoj , så jag ska sätta mig med pysslet en stund . Jag är såååå sugen på det ! Jag skulle eventuellt behöva köpa klister , och det kunde jag ju gjort när jag var nere i affären , men det hade jag inte en tanke på - tyyypiskt . Men det går nog ändå . Blir det något vettigt utav det så slänger jag upp foton idag eller imorgon .

ikväll blir det tacos och film - mys med grannen och lilla familjen . Det ska bli trevligt . Jag börjar hungrig jag . Vi får väl se när det blir av .

Nu väntar pysslet på mig . Hej på en stund !

1 st tycker till:

Tova sa...

Hihi, ja jag var ju verkligen TVUNGEN att klara av situationen trots att jag var helt panikslagen ;)

Kul att du frågar, jag skulle gärna vilja delta i gästbloggeriet :) säg bara till när det är aktuellt ;) kramar!