torsdag 28 januari 2010

Nu har vi en trött mamma här ..

Jag är jättetrött nu , jag ska strax ta gossen och krypa ner i sängen . Jag tänkte jag skulle läsa ett par rader i boken också , det har segat ihop sig var det gäller det . IGEN! Javisst , jag kör fast emellanåt . Jag vet inte när boken ska vara tillbaka men det är väl snart kan jag tänka mig . Jag får försöka ta ett ryck och komma en bit i den . Fast det är lite segt just nu så det är inte roligt . haha ! Jag vill att det ska hända något hela tiden ju .

Jag har hängt upp Vidars alla kläder, maskinen rymmer ju sjukt mycket av hans kläder och det tar en stund och hänga upp det , men nu så !

Vi var ju nere på BVC idag , och det var inga problem och ge Vidar lite alvedon så det är ju ganska skönt och veta . Han vägde 8270 gram och mätte 66,5cm lång . Det är inte dåligt för att inte ens vara 4 månader ännu ! ;) Mammas lilla prins ! Nu går vi bara och väntar på att den lilla tanden ska pluppa upp så vi slipper det onda .


Till helgen har jag bokat in Ronja , hon ska komma hit på lördag och förhoppningsvis sover hon här till söndag . Det är så mysigt när hon kommer hit , så man får lite kvalitetstid och bara skratta och mysa framför en film ! Hon är lillasystern jag inte fick ! <3 

Nähe , nu får det nog bli sängen så man kommer upp hyffsat imorgon . Det kan ju vara en fördel kanske .


2 st tycker till:

Emelie sa...

oj han börjar bli en stor gosse :) trevlig helg på er ! kram

Sara - Mamma till Nova sa...

hehe, Nova är 4 månader den 7feb. ;)
Vad gör du idag?