onsdag 3 februari 2010

Är det sant ? Vilken vidrig jääääävel

Jag hörde talas om den 38åriga styvpappan som torterat den 3-åriga pojken . Man kan ju undra om detta verkligen händer . Och vad är det för en sjuk jävel som ger sig på barnet , 3 år gammal ! Hur hjälplös är inte den lille gossen ?

Han hällde bl.a lim i örat på honom , petade kaustiksoda i ögat och hällde annan frätande medel på hans underliv. Denna sjuka människa borde torteras dubbelt upp om inte mer än vad han orsakat det stackars barnet . Mamman hade också utsatts för våld , och idag föll domen mot den 38-åriga mannen , 4 år och 6 månader tror jag han fick . Är det nog ? Nej det tycker jag bestämt inte .
Jag hoppas verkligen inte han hamnar på någon isolering i fängelset utan att han kommer sitta tillsammans med andra interner som kan utsätta honom för ett rent helvete de 4 åren .
Efter det ska han torteras här på utsidan , han kommer vara glad att han suttit i fängelse de 4 åren och kommer vilja åka in igen illa kvickt . Varenda dag ska han torteras , jag tvivlar starkt på att samvetet kommer göra honom ont , för han tycks inte ha det minsta empati i den ynkliga lilla äckliga kroppen.

Klicka på länken här , och ni kan läsa mer om aset och ni får namnet på äcklet .

Jag hoppas den stackars lilla pojken och mamman kommer reparera sig så fort det bara går och att de får slippa mer skit . Dessutom hoppas jag innerligt att pojken inte kommer att få men efter det eller ge tillbaka när han blir äldre .
Jag blir verkligen så ledsen att det finns sånna vidriga människor , det är på oss vuxna barnen ska kunna lita på. Vi är deras förebilder, ska ta hand om de och forma de till att bli fina människor . 


3 st tycker till:

Sara - Alicias mamma & gravid sa...

Usch vad hemskt! Så sjuka människor det finns verkligen läskigt! :S

Alicia blir 1½ år idag! ;D

malin sa...

kunde inte läsa mer än tre rader... jag förstår inte sådant!! usch!

Emma Johansson sa...

Att det finns sådana människor som vill skada andra och helst ett försvarslöst barn?! Idioti!
Egentligen borde det införas dödsstraff i Sverige när det gäller sånt här!