torsdag 4 februari 2010

Oh jag som tyckte jag var duktig och steg upp tidigt .

men egentligen vart det visst inte speciellt tidigt . Klockan är tio i elva nu och jag har inte varit uppe speciellt länge . Jag är så trött att jag knappt står på benen känns det som , jag vet inte hur jag kan vara såhär trött , jag tycker jag sover tillräckligt med timmar men det tycks inte hjälpa . Kanske borde brygga mig en kopp kaffe så blir det kanske lite bättre .

Idag får jag försöka hinna med och finslipa på bloggdesignen jag gjorde häromdagen , det vart knas vad jag förstod det som , vi får kika på det idag .

Sen ska jag försöka ta tag i lägenheten idag , och rensa ur min garderob , det är nog något jag måste prioritera eftersom den är knökfull och ser ut som ett bombnedslag. Hur lätt är det att hitta kläder då ? Inte alls lätt.

På söndag börjar mitt "projekt" - " En livshistoria " . På lördag presenterar jag "gästbloggaren". Sen har hon en hel vecka på sig och skriva , ett eller flera inlägg. Visst ska det bli intressant . Vi startar med en kraftfull berättelse ..

Fortsätt maila mig om ni har en livhistoria att berätta om , eller ni känner någon som har det : 
storslagen_@hotmail.com

0 st tycker till: