torsdag 18 februari 2010

Första gången Vidar ska vara ensam en längre stund med pappa ..

Javisst jag är skitlöjlig och tycker det ska bli lite jobbigt . Vidar har ALDRIG varit ifrån mig en längre stund , Max 1 timme eller så . Men idag ska jag på kurs , i 3 timmar . Jag tvivlar egentligen inte på att det kommer gå bra för det tror jag verkligen , men jag tycker fortfarande det är lite kämpigt . Jag vet inte om det bara är jag eller om de flesta mammor är sånna !

Jag vet inte , men jag tror hans lilla öga är liiite bättre idag
. Vi får se framåt eftermiddagen annars får jag ringa BVC och få en akuttid , Annica nämnde att det fanns någon salva som hjälper .

Inatt låg jag och funderade på hur jag skulle göra med bloggen , ett världsproblem ! Haha. Säg vad ni tycker gott folk om de olika bloggsidorna
. Jag tänker inte radera denna bloggen då jag har "marknadsfört" denna adressen , jag måste ju länka vidare härifrån så denna bloggen kommer finnas kvar fast endast som förmedlare och eventuellt arkiv . Men vilken bloggsida är bäst , jag funderar på att testa på blogg.se , där kan jag ju designa och allt . Jag tycker dock att de flesta klagar eftersom de inte kan logga in emellanåt och massa sånt . Det är ju inte skoj ,men det kanske inte händer ofta . Jag vet inte .


Nu skriker den lille , så det får bli lite mat för hans del och mammamys ! :)

hörs i eftermiddag !



6 st tycker till:

Josefine sa...

Naw tack vad gulligt av dig. :)

Det går säkert bra med pojken, eller pojkarna dina. Jag tror det är jättebra för pappans del att få vara själv också. =)

MADELEINE sa...

Tack för fin och omtänksam kommentar!! Borde kanske lyssna på kroppen!! Kika gärna in och läs veckans gästbloggsinlägg!!

Denise sa...

sv: Säger ju det :( Men samtidigt så är det en väldigt väl srkiven bok som kommer ifrn hjärtat..

Om Misstive sa...

Åh jag måste läsa ikapp lite härinne. Brukar knappt försöka klicka in mig på bloggar längre för det strular alltid och datorn hänger sig. Blir det så för dig med?

Ska svara dig på facebook senare idag eller imorgon bitti. Idag verkar tiden bara runnit iväg.

Och jag tror det går jättebra att lämna Vidar, men jag förstår dig! Både ovant och jobbigt måste det vara. Och jag tycker jag har hört samma grej från otroligt många mammor så du är nog inte ensam gumman ^^

Massa kram!

Denise sa...

Det är bara när det bli överbeslastat, himla irriterande men iövrigt så är jag mega nöjd med blogg.se :)

sv: Nej vad handalr den om?

Anonym sa...

hejsan! fin blogg! :) jag undrar hur man gör sånt högerklicksskydd? läste att du kunde sånt? kram mvh/ http://mammut.myshowroom.se