torsdag 18 februari 2010

Har hunnit litegrann idag minsann ..

Vi har hunnit storhandla , och jag har hunnit med min kurs som jag startade idag . Bokföringskursen jag pratat om innan . Det gick jättebra och nästa vecka är det ju sportlov så då är det ingen kurs för oss heller , men vecken efter det är det dags igen . Jag har fått lite hemläxa att arbeta med under tiden . Skojjigt skojjigt .
Det gick såklart bra för Andreas med Vidar idag , och det tvivlade jag inte på , men jag är ju nojjig trots det . Fy , det är faktiskt lite jobbigt och tänka så . Men det gick att koncentrera sig på kursen iaf .

Jag har pillat lite med Annicas design nu ikväll , men börjar med hennes header imorgon , vill vara fullt alert när jag gör det . Jag ska krypa ner snart tror jag , för fy så trött jag är . Jag har varit uppe sen 9 eller nått idag . Och dessutom varit ute och härjat , och det tar minsann på en . :) Iaf när man inte är van direkt . Tacka vet jag när jag gick i skolan höggravid och trött redan innan jag kom dit , men jag kämpade på och fick min gymnasieutbildning trots allt . Som jag förvisso inte är speciellt behjälpt utav nu när det inte finns några jobb . Blööörk för det ! Inte för att jag söker jobb just nu , men sen ska jag ju göra det . Jag hoppas mamma har hunnit få igång sitt företag och att jag kan bada lite hundar där och lite så . Det hade ju varit skojjigt ..

Jag funderar och funderar på det där med bloggbyte , och jag tror jag satsar på en blogg.se - blogg , och testar det en vecka eller två och avgör efter det sen om jag ska behålla den eller inte . Ja så får det nog bli . Imorgon ska jag fixa lite med det där , men slår inte upp portarna förrän jag designat den och dittan och dattan ..

Mina saker från Fröken lavendel har kommit också , och de ska jag minsann visa er imorgon . Men det får bli då , nu ska jag mysa med bebis och troligtvis sova ..

Uppdatering  : Glömde ju skriva att Vidar är bra i ögat nu . Betydligt beeeetydligt bättre iallafall .

Hejsvejs alla trogna fina läsare , och såklart till er nya också !




4 st tycker till:

Denise sa...

sv: mm har läst den jag med, försår inte varöfr jag läser sånt..

Annica sa...

hihiihi ser att du har börjat med min. den kommer bli jätte fin, du e såååå duktig vännen!!

Denise sa...

sv: Okej jag får ta och kika på den boken då :) Jag läser inte alls mycket men närjag väl hittar en bok som berör och fastnar så sitter jag fast i klistret :D

Josefine sa...

Hihi jo men det är klart att det är uppskattat. :D

Håller med på att funderar på bloggbyte men i valet om wordpress (med oändliga möjligheter och som jag har nu) eller blogg.se som är enkelt och jag vet att det är bra. Svårt det där. =) Men blogg.se är bra när man kommit in i det i alla fall. =)