onsdag 17 februari 2010

Godkväll ..

Vidar , Andreas och jag tog oss en duktig powernap idag på dagen , i två timmar varade denna sköna stund . Det gjorde gott att sova lite minsann . Jag borde egentligen vara trött nu också och krypa ner i sängen , men inte riktigt än . Vidar ligger här bredvid mig och sover så sött så . Vi har precis kollat på den nya beck-filmen , i stormens öga eller vad den nu hette . Den var bra tyckte jag , rekommenderar den till er där ute som gillar Beck och framförallt Gunvald , (med reservation att han ser duktigt gammal ut jämfört med innan)

Vidar och jag tog oss ett gott bad förut , det är så mysigt att få plaska en stund . Och Vidar verkade inte tycka illa om det heller , det är alltid uppskattat med ett bad . :) Jag brukar passa på att ha hårinpackning i håret medans vi badar . Det är perfekt stund och ha det . Jag tycker håret har blivit aningen bättre och reda ut . Kanske bör ha fler dagar med hårinpackning nu har jag väl haft det 1 gång i veckan , Men borde kanske öka till två ggr. Det är ett jäkla trassel ibland . Jag funderar på att klippa mig minsann , ska se ifall det blir en liten peng över denna månaden så jag kan gå och göra det inför mitt kalas och allt . Vi får se hur det blir med den saken .

Jag har snubblat in på en webbshop för smink också , och vill gärna beställa därifrån , fast jag inser nog att det kanske får bli nästa månad istället
. Pappa tipsade mig om den sidan för ett tag sen för de har billig parfym där , märkesparfymer fast billigare då . Ja , det är perfekt minsann . Och så kom jag på den sidan idag nr jag läste Lindas blogg . Och var ju tvungen och kika igenom denna sidan då såklart . Jag blev ju såklart supersugen på och handla dessutom . Vi får se hur det blir med det , man kan ju alltid drömma sig bort en stund och önska litegrann . haha .


Tänkte slänga in ett och annat foto på den lille också , han trivs i sin legolåda , :) Ni skulle se när Andreas kom hem med lådan och satte ner Vidar i den. Han blev skitgrinig när han plockade upp honom och knäpptyst när han fick komma ner i lådan igen . Vår älskade lilla tokunge ! ;)

Visst är han söt som legokung !! :) Mammas älskling .

Nähä , nu ska vi väl krypa ner i sängen !


1 st tycker till:

Emma sa...

Den nya beck-filmen var bra och "Gunvald" hade många roliga kommentarer minns att vi skrattade mycket när vi såg filmen !! Men han såg som sagt gammal ut skägg och grått !!

Ha en bra dag ...

mvh emma