fredag 12 februari 2010

Inge bloggande idag inte

Det har blivit lite dåligt med bloggning idag , jag har inte gjort speciellt mycket utan det har mest blivit soffhäng . Jag trodde jag skulle få migrän häromkvällen , men trodde sen att den försvunnit , men det har den inte . Jag tror migränen hänger kvar fast inte lite stark som den var innan . Jag trodde jag hade blivit av med den helt och hållet då jag har sluppit den under graviditeten , men den kom tillbaka som en trogen hund kan man väl säga . Utan att jag bad om det . Det drygaste med allt är att det håller i sig i flera dagar.

Imorgon ska vi ha kalas här för Andreas med smörgåstårta och fika , det ska bli trevligt hoppas jag . Jag tycker det vore passande att huvudvärken flyr sin kos innan dess . Jag ska försöka hinna städa det sista här innan jag kryper ner .

Vidar ligger på golvet och myser i sitt babygym , han älskar det där gymmet med alla leksaker :) Han har ätit majspuré idag gossen , mer än en halv burk minsann , han gillar majspuré :)

Det har blivit en hel del tre kronor idag också , jag har hunnit till säsong 4 , det är ju väldigt B men samtidigt spännande . Haha ! Jag har till och med dragit in Andreas i träsket .

Vad har hänt där ute hos er då ?



0 st tycker till: