torsdag 11 februari 2010

Pyssel & morgonkaffe ..

Pysslade häromdagen och skickade till Liw & Mait , jag tror nog att det uppskattades . Här är mitt verk iaf . Jag är fortfarande nybörjare , :)

Just nu sitter jag och ska dricka kaffe , vaknade för ett par timmar sen och Vidar ska försöka somna sin förmiddagsvila så är allt i sin ordning . Jag ska nog kasta på ett avsnitt av tre kronor , är på säsong 3 nu , det går fort för jag kollar massvis på det , :) Det är roligt minsann .

Jag har gett Andreas en prenumeration av en whiskey-tidning också , eftersom vi firade 2 år i måndags ! Han är en fin sambo .

Vi har snart två lediga lägenheter här på gården , ingen som är sugen på att bli min nya granne ? :)
Treor bägge två , 3350 i hyra + el . Kom igen nu gott folk , :) 


6 st tycker till:

annica sa...

jag hade jätte gärna blivit din granne gumman!!!!!!!!! synd att det e en bit bort=(

Emma sa...

ska vi ha en annan lägenhet ska elen ingå så dyrt med elen nu !!!

DONKEN sa...

men jag vill ju ha hus :P hahha..

liw sa...

Vad billig hyra. Vi betalar 5000:- för vår tvåa och det är också exklusive el :-(

Ditt alster uppskattades mer än du kan ana :-)
Ännu en gång tusen tack! :-)

kram

fabulousangeliqa sa...

jag hade kunnat ta en rymlig fin lgenhet som eran om det inte hade legat på världens ände!! :) puss Agge

Bibbi sa...

Jag tyckte det var jättefint det du hade gjort!!

Puss & Kram