söndag 21 februari 2010

Inte speciellt aktiv på bloggen denna helg .

och inte speciellt aktiv över huvudtaget . Det vart mest massvis med mys med kusin Agge . Det är helt underbart att få mysa med den tokunderbara kusinen ..

Vidars bajsande har dragit ut på dagar nu också tycker jag och det verkar som att han har lite ont , jag vet inte alls riktigt hur det kan bli så . Jag har gett han lite välling med katrinplommonpuré i , det booorde sätta igång det hela litegrann , men det återstår väl att se .


Del 1 av Saras livshisoria är skriven i bloggen dessutom , kika gärna in och läs den . Klicka här !

Det blir massa Tre kronor idag , och mys med bebis
. Min älskade lilla prins , han är mitt liv !

Vad har ni gjort i helgen ? Jag som inte "kunnat" vara ute och läsa bloggarna , jag har prioriterat annat minsann ! ;)


2 st tycker till:

Petra sa...

Hej! Sandra tipsade mig att du kanske kunde hjälpa mig. Vet inte vad det är som har hänt med min blogg. Helt plötslit, utan att jag har gjort några ändringar så har högersidan bara fyttats.

Jag är så frustrerad över bloggens utseende. Så märkligt, för när jag går in under anpassa och layout så ser jag ju det helt korrekt ut. Alltså att det finns en gadget till höger. När jag sedan går in på redigera inlägg och klickar på någon som har kommenterat så ser det också rätt ut. Varför inte i verkligenheten då??? Blir skogstokig på sådant här. Varje gång jag kommer in här så hoppas jag att det skall vara som vanligt igen.

Har du någon aning vad det kan vara?

Ha en bra kväll.

Melissa - Vincents Mamma sa...

jag skulle vilja se hur headern ser ut ihop med resten innan du spara å så..men du kanske kan fixa det utan att va inne på msn?