söndag 21 februari 2010

Jag fixar med min bloggdesign till den nya bloggen !

Jag trixar med bloggdesignen till den blivande bloggen och har en liten sovande bebis bredvid mig . Han sover så gott så , mammas lilla plutt ! ;)

Andreas har sovit hela långa dagen , han är bakfull idag
. Eller kanske full fortfarande jag vet inte . Vi har väl sagt 2 ord till varandra på sin höjd . Det har inte blivit mer än så . Jag kollar fortfarande på tre kronor , det är ganska intressant emellanåt , men ibland också fruktansvärt B ! Haha . Kollade ni på tre kronor när det gick , typ -94 eller nått ?
Vidar har ätit en vällingblandning av bananvälling , bröstmjölk och katrinplommon . Han tyckte det var jättegott , och han surplade i sig alltihop . 150 ml , det är inte dåligt minsann . Och bajsat har han gjort också . Så vi är nöjda och glada , jag hoppas det kommer igång lite mer nu så han slipper ha ont i sin lilla mage min lilla busunge ! :)

Jag kommer presentera min nya blogg så fort jag är klar med designen , det går sakta men säkert , och jag ska fortsätta med det nu . Det är skoj och pilla med designer , om man får som man vill ! :) haha !


Kommer ni följa min nya blogg ?


2 st tycker till:

fabulousangeliqa sa...

skönt att ungen sket till slut! ;) skönt för HONOM i alla fall. tack för denna helgen, älskar er!! :D

annica sa...

va bra min design blev!!! TACK!!!!!!

skönt att lill prinsen fick ur sig nu, hihi

klart jag kommer att fortsätta följa dig gumman!!!!