måndag 22 februari 2010

Jag blir irriterad ..

Det är väldigt frustrerande att datorn tycks fungera ibland . Den väljer att sluta fungera ibland , fy vad jobbigt . Någon som vet vad det kan bero på ? När man startar dator så går själva datorn igång men inte skärmen , skärmen är totalt svart . Precis som Energisparläge/vilo-läge . Men varför blir det så , det ska inte bli så när jag startar den !! Däremot förstår jag om den slänger sig i energispar om man inte varit aktiv på datorn .


Åh jag blir ju så ledsen när min dator sviker mig . haha. Tänk vad en liten pryl kan styra över mig så . Ganska dumt egentligen . Jag som hade tänkt att visa mitt hår :) fast det kan jag iofs göra , men måste slänga över bilderna på Andreas dator  . Haha , jag klippte ju lugg igår . Fråga mig inte varför , haha .


Vad tycker ni ?


Jag väntar på att posten ska komma , jag väntar mig saker .


9 st tycker till:

Emma Johansson sa...

Det var jättefint :)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hmm..det där med datorer är inte riktigt min grej..kan lite o ingenting om dem men jag hoppas det löser sig för dig på det ena eller andra viset!

Fin du blev med lugg! =)

Kram

Ps! Vill oxå tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu startat en ny kulig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-egendesignat-vaggord.html

..med chans att vinna ett egendesignat väggord :) Ds

Linda sa...

Du passade i de jätte mycket ju! Super fint!

Nina sa...

Du passade himla bra i luggen :)

Petra sa...

Snygg i håret är du!
Ja du, hatar datorer som fungerar.

Om Misstive sa...

Heej gumman,

Vad mysig din helg lät med kusinmys :)
Jag har inte heller varit så aktiv i helgen. Har inte haft någon inspiration varken med pyssel eller "datorande" *nytt hitte-på-ord igen hehe*.

Men vad SKÖNT att datorn funkar för dig igen. Ja det är konstigt vad mycket den styr. Hela ens humör dimper ju i backen när datorn strular. Man blir verkligen helt handikappad.

Du blev SKITSNYGG i håret!!! Gud vad bra du passar i lugg!!! Och helt perfekt lugglängd ju! Och den där hårfärgen till dina ögon är grym ^^ Riktigt riktigt riktigt fint!
Nu blev jag luggsugen igen :D

Haha kommer du ihåg hur jag våndades när jag skulle klippa lugg, men tillslut slog till? Jag klippte den faktiskt en 3-4 ggr så jag hade lugg ett tag, men nu är den på utväxt igen.
Men lugg är snyggt på de som passar i det, det ger så mycket mer frisyr liksom.
Och galet snyggt när det är uppsatt sådär som du har på bilden. Hot hot!! :)

Idag strax efter 22 blir ditt paket postat förresten. Skulle posta det igår men då hade stället stäng pga RÅN haha :O

Det är M som postar det och han måste till det enda stället som är öppet efter 22 då han slutar jobbet. Men idag hade dom öppet igen iaf :)
Vet inte om det räknas som att det blir postat på tisdag när det är efter 22 idag, men det kommer iaf i veckan :)

Många kramar till snygg-mamman-med-snygg-luggen!

Annica sa...

tjusigt gumman! du passar i lugg!!!!!

fabulousangeliqa sa...

just det, jag klippte dej ju aldrig! ;) men det blev jättefint, kanske var bättre att du gick till frissan! ;)

Jozzan sa...

Du passar jättebra i lugg ju! Skitsnyggt! Önskar att jag själv vågade klippa det :D