måndag 15 februari 2010

Konstiga saker ..

Nu har jag tänkt på en hel del saker jag skulle vilja ha svar på . Jag vet att det går att googla , men jag tänkte jag ställer frågorna på bloggen och ser vad ni säger .

1. Äter man ostron levande ?
2. Kan man dränka en fisk ?
3. Varför blir endel aldrig nöjda ?

4 st tycker till:

Emma Johansson sa...

Ja, detta var min andra tävling jag har vunnit :) Jag blev lite avis när du vunnit presentkortet därifrån för det finns sjukt fina saker där :)
Men då ska jag försöka komma på ditt ljusparty :)

Unknown sa...

På A svarar jag, tror det på B svarar jag, hmm... knappast och på C, ja säg det!

Trevlig måndag på dig!
KRAM C

Anonym sa...

Hej!
Jordå ostronen bedövar du med lite citron och sedan - slurp!

Visst kan du dränka en fisk, när man lägger nät är fiskarna döda ibland, en del andas bara när de simmar.

En del är alltid missnöjda!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Haha..suveräna funderingar men som jag dessvärre inte är klok nog att svara på :)