måndag 15 februari 2010

Vidar somnade för natten ganska tidigt

Jag fick stiga upp idag klockan 9 ungefär , Vidar somnade för natten vid typ halv nio igår så det fick bli en för mig tidig morgon . Men det ordnar sig , bara man har kaffe att dricka så löser det sig. Jag ska inte klaga egentligen , mamma stackarn var uppe vid fem imorse . Jag får ju egentligen sovmorgon , fast jag är fruktansvärt bortskämd sen innan , Vidar har ju alltid sovit länge på morgonen .

Nu ligger han här i soffan och leker , och jag ska också lägga mig en stund sen tror jag . Barnprogram är ju toppen :) haha .

Idag ska mammas familj äta hos oss , och resten av veckan också för den delen eftersom mamma är bortrest denna veckan . Hon är på kurs , och jag hoppas verkligen att hon har det bra , det blir ju rena semestern för henne . :) Det blir toppen tror jag . Så denna veckan blir det mat vid fasta tider , det brukar ju Andreas och jag ha lite problem med , middagarna brukar bli sena . Men denna veckan måste vi ha de vid sextiden , vi får väl se om vi lyckas . Vi har till och med gjort en matlista för veckan , så de där uppe vet vad de ska få . Det är lika bra så !  :)

Jag längtar till lördag ....


Jag har en hel del funderingar som jag vill ha svar på , jag slänger in de i ett eget inlägg lite senare . Jag tänkte jag kunde använda bloggen och få svar .

1 st tycker till:

Emma Johansson sa...

Tur att jag sa till dig då :) Hoppas du hittar något fint, så får du lägga ut på bloggen vad du har köpt sen :)

När är det du skulle ha ljusvisningen? :)