onsdag 10 februari 2010

Massa bak hela långa dagen ...


Bilden är lånad från ica.se
Idag har jag bakat kanelbullar så det stått härliga till , Och kolakakor och lite syltrutor också . Hela dagen har gått åt bakning , så nu är det uppfyllt inför Andreas födelsedag på Lördag . Det är skönt minsann .

Jag sitter här i soffan med ett öga på datorn och ett öga på tre kronor på tv:n , med en mysig sovande bebis på bröstet .
Det är så underbart med den lille , jag ska strax lägga mig ner och gosa ner mig riktigt framför tre kronor . Man fastnar lätt i det igen , :) Haha . En tv-serie från 1994 , den är lite B alltså , men ganska skoj ändå ! ;) haha .

Vad har ni hittat på idag ?


4 st tycker till:

malin sa...

Har du laddat ner allt ? eller har du nån box?

Liw sa...

Tusen tack för det jätte fina scrapet, ska försöka hitta en ram och få upp det på väggen så fort som möjligt! :-)

Mössan blir perfekt på hennes väldigt lilla huvud, tusen tack, nästan alla vi har nu är lite för stora..

Allt väl med er nere i småland? Kallt och snöigt fortfarande antar jag :-(

kram från Mait till Vidar ;-)

Liw sa...

hmm, jag skrev ett jätte långt meddelande här men vet inte om det kom fram.. :-(

Tack för paketet än en gång om det inte kom fram och så duktig du är :-)

kram från oss

Unknown sa...

Åh kanelbullar.... den doften skulle jag nästan vilja ha som parfym! Doftar ljuvligt.

Ha en bra torsdag!
Mvh Camilla
♥ ♥ ♥ ♥ ♥