onsdag 17 februari 2010

Nu sitter jag här igen ..

Som alltid så hamnar jag här direkt på morgonen , Vidar sitter i babysittern och kollar tecknat . Det har blivit lite av en vana att kika på barnprogram såhär på morgonen när vi stigit upp . Jag har fått mig en kopp kaffe , väntar bara på att det ska svalna litegrann .

Idag ska jag tvätta minst en maskin och försöka röja undan litegrann . Men jag säger BARA lite
. Eventuellt dra en dans med snabeldraken (dammsugaren). Jag hoppas det dyker upp något skoj i brevlådan idag , kanske avi på mina förstoringar , eller avi på min beställning från fröken lavendel , eller mitt pyssel . Ja jag vet inte , vadsomhelst får dyka upp . Det är spännande :) Jag älskar o få "överraskningar" , nu är ju allt detta inte överraskningar direkt eftersom jag vet precis vad som ska komma , men det är fortfarande intressant och se hur det blir . Ja ni förstår säkert .

Jag ska försöka sätta mig med Annicas bloggdesign också , men gumman du måste skicka dina inloggningsuppgifter . Så ska vi se om jag iaf kan starta med den. :)


4 st tycker till:

annica sa...

hihi ja jag glömde visst det, visst har du fått dem nu va?

kramen

Josefine sa...

Tack för dina värmande ord i min blogg. Det är tungt det är det men en vacker dags å blir jag väll också mamma på riktigt.

Alexandra - Mami till Neville sa...

Hehe dom är ju för underbara de små :)

MADELEINE sa...

Himla klokt att bara sätta små krav på sig själv varje dag ;-) Fin blogg!!!