fredag 19 februari 2010

Tänk va lite bajs kan göra ... *känsliga läsare varnas*

Idag och igår har vi varit lite oroliga , för Vidar har inte bajsat som vanligt . Eller rättare sagt han har inte bajsat över huvudtaget , och det är inte likt honom . Jag har läst någonstans att det kan gå tre dagar mellan och hade tänkt att avvakta tills imorgon o kontakta sjukvårdsupplysningen (eftersom det är helg). Men nu ikväll så kom det , jag blev lättad minst sagt . Lite otrevligt av mig kanske och prata bajs , men det är ju faktiskt en naturlig del , så det så .

Jag har trixat med den nya bloggen och det gick åt helsike så jag får börja om , så typiskt . Nu idag när jag har haft en kass dag tycker jag bestämt . Jag har varit nära psykbryt femtioelva gånger idag . Och det är ju inte speciellt trevligt kan jag ju säga , jag känner mig som en kass mamma och en kass flickvän och ja ni vet säkert hela den biten . Jag tänker inte sitta här och älta det nu , för det känns bättre nu och då ska vi väl inte prata om det va .

Ska fixa lite med designen och sen ska jag försöka trixa med Annicas header .
Snart är det dags för mat också , jag är skiiithungrig och hoppas snart att maten blir klar .

2 st tycker till:

MADELEINE sa...

Alvin bajsar var tredje dag ungefär :-o Helt sjukt.. haha..
Passar på och önskar en trevlig helg!!
Har ni något roligt planerat??

Annica sa...

Mio bajsar oxå väldigt sällan, men han får bara tillägg.

skönt att du mår bättre nu, kom i håg att du ÄR en jätte bra mamma och säkert en toppen flickvän

kraaaaaam