tisdag 17 mars 2009

Mödravården!

Jag tycker bestämt att jag har pluggat tillräckligt idag , och ska belöna mig med desperate housewives ikväll , och champinjonsoppa ! :) trevligt trevligt ! Ska skicka arbetet till mig själv så jag kan fortsätta med det i skolan imorgon på morgonen eftersom jag börjar vid tio och är där vid halv nio.

Idag var Andreas & jag nere på mödravården och träffade vår barnmorska ! Hon var jättetrevlig och jättebra och om 3-4 veckor blir det ultraljud minsann , :) Det blir spännande ! :)

nu ska jag kika vidare på lite sidor . Är inne på folkfrontens hemsida och kikar litegrann . Var lite nyfiken på det nya minsann ! :) sådetså ! Nu ska jag kika vidare & hoppas att det laddat klart . datorn är ju fruktansvärt seg !


Ha det bra , skriver kanske ett par rader senare ! :)

0 st tycker till: