tisdag 19 maj 2009

En ledig dag behöver ju inte bli en slappdag

Nu var det ju faktiskt ett tag sen jag skrev , så Hej igen ! :) Jag är ganska rolig så , jag kan skriva hur många inlägg som helst ibland och ibland skriver jag inte på flera dagar . Fast egentligen antar jag att de flesta är sådana , :) Jag sitter för tillfället och lyssnar på Björn Afzelius och är lite sentimental , lite mer än vanligt iaf.

Igår fick jag mitt stödbälte , jag hoppas verkligen att det ska hjälpa nu . Det kan även ni som inte är gravida använda , det är smidigt att ta på sig och di kan lätt reglera hur hårt du vill spänna bältet . Jag tycker att det är bra , fast det tar nog en liten stund innan ryggen redar till sig tror jag. Om ni är nyfikna eller vill testa ett sånt stödbälte också så finns det här och jag tycker inte det var speciellt dyrt. 250 kr ska jag betala med frakt och allting . Fast jag trodde dock jag skulle få låna ett hos barnmorskan , eftersom i en del kommuner har de utlånes , tyvärr inte i min , typiskt . Men jag har alltid lite otur så det är jag väl van vid.

Nu får jag sluta skriva för en stund eftersom det helt plötsligt bestämdes att Katta ska komma & hälsa på mig , så vi ska ner & hämta henne vid tåget minsann , :) det ska bli skoj , hon har ju inte varit här ännu & sett lägenheten ! :) Vilken tur att jag faktiskt städade lite häromdagen ! :) (fast det har faktiskt hunnit bli lite stökigt redan, haha . inte dåligt va) . Syns om en stund igen då , jag har långt ifrån skrivit klart. Jag har massvis med saker att skriva om minsann !:)

1 st tycker till:

annica sa...

härligt med ledigt!!
hoppas bältet gör susen nu!
kram