tisdag 19 maj 2009

och nu fortsätter vi :)

Jag börjar väl där jag slutade sist , det är ganska logiskt . Katta har varit här en stund nu och vi har druckit kaffe och babblat . Det är aldrig fel ..

Jag känner att jag egentligen bör göra lite på psykologiuppgiften , eller till och med göra klart den , så jag slipper den . Jag har bestämt mig för att göra det strax , det kan ju vara skönt att slippa den .. Jag fick reda på mitt arbete i historia igår blev ett MVG , ;) underbart , så nu fick jag äntligen mitt MVG i historia i slutbetyget ! jag är stoltare än stoltast över detta faktiskt . :)

Imorse vaknade jag av en hemsk dröm . Ibland drömmer man helt sjukt , och jag minns precis hur jag kände mig , och dte är äckligt när man får sånna verkliga känslor, bara av en dröm.

Andreas stod och hånglade med sitt ex , så jag hade tagit en bricka och gick fram med , hon står vänd ifrån mig mot Andreas , Så jag går fram och slår brickan i bakhuvudet på henne hårt utav bara helvete. förmodligen fick Andreas sig en smäll i ansiktet också eftersom det inte var någon liten bricka. Han blev skitförbannad & kunde verkligen inte fatta varför jag gjorde så , det hör till drömmen också att jag var gravid , därmed ännu mer aggressiv alltså . Haha . Sen när hon gått därifrån så åkte jag hem till henne och misshandlade henne något sjukt grovt . Andreas kunde fortfarande inte fatta varför jag var förbannad . När jag kom hem sen hade han flyttat ut sängen utanför huset , (fråga mig inte varför) , BARA sängen och sen satt han inne på golvet och det var som om ingenting hade hänt .Jag frågade honom om han tänkte lämna mig och blablabla , men han såg så undrande ut fattade inte varför han skulle göra det . Jag frågade honom ockp varför sängen stod utanför och hans svar på detta var att han tyckte det kunde vara roligt att ha den ute typ . hur som helst så slutade drömmen konstigt och jag kände mig helt tokaggressiv , usch det är ju hemskt . När jag sen vaknade så var jag tvungen och väcka Andreas och tvinga honom & hålla om mig :) och det gjorde han , han fattade nog att jag drömt något eller om jag sa det . Men sen somnade jag iaf en stund till om jag inte minns fel . :)

Idag har jag också lagt ut två linnen på tradera , som jag tänkte att ni alla människor skulle buda på minsann , :) Jag lägger ut de två länkarna här så kan ni ju kika in på auktionen , och mer kläder ska läggas ut , så håll utkik , :)

Rött linne

Vitt linne

6 st tycker till:

annica sa...

hehe jo han mår fin fint!!!

Emma Johansson sa...

Okej, det är ju inte så lång tid kvar då ju :) Vem är pappan? (a)

Emma Johansson sa...

Ne, precis :) JO, det vet jag vem det är. Träffade honom i fredags i E-boda. Min pojkvän känner honom eller nåt :P

Kim sa...

En riktigt konstig dröm du hade. Låter ju som allt annat än den Jennie jag känner :-)

Emma Johansson sa...

Javisst :) Fest var det väl inte för mig eftersom jag körde :P hehe. Hur länge har ni varit tillsammans då?

Emma Johansson sa...

Jo, det blir ju det :P oj, det är länge ;)