söndag 31 maj 2009

tvättkorgar har ingen botten ..

Klockan är strax efter åtta och jag har ingen aning om varför jag egentligen är vaken , jag har visst fått det som rutin , att vakna tidigt . När jag inte ens behöver det så vaknar jag tidigt , det stör mig dock inte speciellt mycket eftersom jag får ut mer av dagen då , trots att jag egentligen inte gör något vettigt de timmarna jag egentligen hade kunnat sova ! :) förutom igår , då jag faktiskt städade till förbannelse , jag funderade på att även idag städa litegrann , städa toaletten bör jag göra , fast det drar jag mig för . fyyy ! Och sen borde jag tvätta lite till , men det är inte livsviktigt eftersom jag tvättade mycket igår . Fast det kunde ju vara skönt att se botten på tvättkorgarna , iaf en gång under ens livhistoria . Det är ju ganska ovanligt att man kommer så långt ner i dessa otroliga korgarna som alltid har en förmåga att fyllas av massvis med tvätt . Jag tror minsann inte det finns en botten i de där ! haha !

Bädda rent i sängen ska jag göra när min kära make vaknat , och det gjorde han visst nu , han hojtade därinifrån :) Han tror nog jag har blivit galen som steg upp vid halv åtta imorse , och jaa , det har jag nog egentligen också . Haha ! Tur är att min kära mor är lika morognpigg hon , så jag har ju alltid sällskap om jag vill . :) Dags och snart göra mig i ordning och sen knalla ut med jycken en sväng .

Vad händer hos er idag då ?
jag tycker det är lite tomt på kommentarer !

2 st tycker till:

Emily sa...

Åh, vad spännande med bäbis! I vilken vecka är du?

Krusidullerna nere i bloggen har jag hämta från pyzam.com. Där kan man ta hem en massa olika bloggbakgrunder, bara att välja och vraka!
Kul att du hittade bloggen!

M sa...

Hej! Har nu lagt till även dig på bloglovin! :)