lördag 30 maj 2009

student hit & student dit ..

Ärligt talat , alla pratar om studenten både hit och dit , det är så speciellt och allt var det är . Faktiskt helt ärligt talat så tycker jag inte att det är något märkvärdigt , jag vill få det gjort , för då är man officiellt avhandlad från skolan ungefär , man får sina avgångsbetyg osv. Men nåvidare stohej vet jag inte om jag tycker så mycket om . Studentfesten här hemma kan ju bli trevlig , med mina vänner och mina familjer , det är nog det enda som ses fram emot , och nattens sömn jag kommer få den natten , eftersom jag kommer vara så sjukt trött efter den dagen .

Helt ärligt , är jag en glädjedödare , eller vad är det med mig egentligen ?

3 st tycker till:

M sa...

sv: Tack så mycket! Vad glad jag blev av att läsa ditt inlägg! :)

fabulousangeliqa sa...

Du är ingen glädjedödare alls! Mycket av att du känner som du känner tror jag kan bero på att du har nåt mycket större att se fram emot, vilket får en studentfest att framstå som så mycket mindre, och det förstår jag.
Jag fattar heller inte varför det måste vara så jävla överdrivet, det här med studenten. Minns ju själv, denna dagen hade folk pratat om dagligen i tre års tid, och när dagen väl var kommen så stod man där. Och nu då? ungefär. :P
Du har ju er bebis att se fram emot, DET kommer bli stort! :)
Puss kusin vitamin

Nattis 2.0 sa...

Det finns ingenting som at tta stundenten längre. Man gör en gymnasieexamen bara. Studentexamen avskaffade 1968.