lördag 30 maj 2009

promenad och kamerasaknad

Älskling och jag var ute en långpromenad med Gere , det är uppskattat av oss alla tre . Men typiskt bara att jag ska blir kissnödig . Men jag höll mig tills vi kom hem iaf , och vi var ute i över en timme . Gere är helt utslagen , och jag är hungrig . Jag väntar på maten , kassler & broccoli , :) det är finnemang det ! :)

Efter vi ätit ska vi bort till affären i lilla byn och inhandla kol och tändvätska , för här ska det grillas ikväll , (vi grillade revben igår , men man kan aldrig få för mycket grillat)

Jag saknar min kamera något fruktansvärt mycket , jag vill ut & fotografera min vovve och naturen , men jag har ju som sagt ingen kamera för tillfället , så det blir lite knepigt . Den har gått sönder igen och är inne på lagning , men jag hoppas jag får den snart . Den är väldigt omtyckt , kanske också därför den går sönder hela tiden .. haha .
Slänger ut magbilder så fort jag fått kameran också , jag loooooovar . Det var det jag hade tänkt och ta när den gick sönder , men men , så kan det gå .

Nu ska jag äta minsann , vi hörs senare kanske!

0 st tycker till: