onsdag 17 juni 2009

Det blir en kväll ensam idag

Andreas ska iväg bort till rasslebygd ikväll , det ska ju vara någon midsommarfestival där så han skulle väl dit och dricka öl ikväll, så ikväll blir det en ensam kväll för min del , tråkigt och ledsamt men sånt man får stå ut med antar jag . Jag får spela sims 2 hela kvällen .. & kanske grejja med lite bloggdesigner . Jag ska hjälpa Annica med hennes blogg, och det blir förhoppningsvis under dagen idag kanske . Hon har ju lite mer än mig och göra och hon skulle iväg nu på förmiddagen, så vi får väl se när hon dyker upp här i bloggvärlden igen .

I eftermiddag ska jag ner till tandhygienisten som ska försöka hjälpa mig med mitt tandkött . Vi får väl hoppas att de lyckas och att det inte gör allt för ont , det är inge vidare med inflammation ..

Till frukost idag fick jag minsann jordgubbar , det var jättegott och jag som hade varit sugen på det så länge . Tack älskling :) & så lite frallor på det . Finfint .

Idag får det nog lov & bli lite städning här hemma , det ser ut som kriget en del hörnor , och man drar ju in massa gräs när gräset är klippt här utanför , så det får bli att slita fram dammsugaren och dra en repa med den , om jag orkar .just nu tycker jag att jag är ganska spak och ska förmå mig och sitta här vid datorn en stund till , tills jag samlat mig ny energi .

Hade jag bott i karlskrona hade jag knallat ner till glaciären och avnjutit en glass en dag som denna , men jag bor inte där . Inte längre

Vad ska ni göra idag då?

1 st tycker till:

Sofie sa...

gå ,på midsommar fest på dagis sen hem och Sova för att börja slava Imorgon klockan 07:00 YEy haha det e vad jag ska göra idag =)