onsdag 17 juni 2009

Det var nog bara en kopp kaffe som behövdes ..

Jag fick mig ett energirus efter att jag drack lite kaffe med mami , det var nog bara det lilla som behövdes . KAFFE ! För när hon hade gått och koffeinet börjat verka så tog jag minsann dammsugaren i högsta hugg & dammsög hela lägenheten , det får bli golvtorkning sen när jag kommer hem från tandläkaren om jag orkar . Förhoppningsvis orkar jag det för det luktar så underbart med nytorkat golv , visst ?

Annars får jag muta min make att göra det , eftersom han trots allt ska åka iväg ikväll , så är det inte mer än rätt ? ;) tror ni han gör det ?

Vi får väl se hur det blir med den saken .
Måste ju säga att jag blevsuperglad igår att det var längre avsnitt av DH , men tråkigt dock att det var säsongsavslutning , och vilket jävla slut . VA ? hur fan kan man tillåta ens att det ska sluta så , jag vet ju att det är Susan , det måste det vara , men ändå . Jag blir ju tokig av sånt . Och inte kan man gå andra vägar för att se ett nyare avsnitt för de har inte börjat sändas någonstans :O (Jätteledsen Jennie)

Jag har pratat lite med johanna idag , vi har minsann bestämt oss för att vi ska ta en tjejdag och åka till Tingsryd , och BADA ! :) yeah ! Det gillar jag , och de har varmvattensbassäng också , det gillar jag ännu mer :) Det ska bli jättetrevligt med lite tjejdag & det då va ! :)


3 st tycker till:

Queen of fucking everything sa...

Sv: Tack så mycket :)

Jag har fixat dit den genom htlm-koderna. Jag tycker det är ganska svårt med htlm-koderna så min sambo har hjälpt mig en del, annars hade jag kunnat förklara.

Grattis till tillökningen btw :D

Lina Johansson sa...

Tittar in :) Lycka till med graviditeten, själv så hoppas jag min snart är över och skrutten tittar ut :)

Mvh Lina

Anonym sa...

Tjejdag och i Tingsryd :) Själv fick jag förfrågan om att följa med till Lövmarknaden i Blekinge idag. Valde dock att hoppa över det...

Hoppas ni har det bra allesammans! Hälsa!

/ Kim