torsdag 18 juni 2009

det lönar sig att beklaga sig lite på bloggen ..

Jag skrev ju att jag skulle vara ensam hemma igårkväll , och det lönade sig att jag skrev det här på bloggen , eftersom Linda & Marina dök upp helt oväntat här igårkväll , underbart med sällskap tyckte jag. Vi pratade massa skit & drack thé , & sen kikade vi bort där Andreas & dom var & festade . (rasslebygd) De hade en liten eld där och de drack för fullt , och en kille var skitfull och asdryg . Det var inte långt ifrån att jag slog till honom :O

hur som helst så flöt kvällen på iaf , utan några smärre omständigheter , däremot natten. Jag trodde ju min make skulle komma hem en studn efter att jag hade åkt hem , jag åkte hem vid halv ett tiden , (det hör till historian att jag bad honom komma hem i skaplig tid eftersom vi skulle upp och storhandla idag) Nej han kom inte hem förrän halv sex på morgonen , vilket resulterade i att jag sov hur oroligt som helst , vakande ungefär varenda timme & kollade om han kommit hem .

Min dåliga sömn resulterar i att jag är irriterad och lättretlig idag , Andreas är bakfull och hade huvudvärk , så han är väl också irriterad och slänger ur sig saker som kanske inte är riktigt genomtänkta . Alltså blev detta verkligen ingen bra dag , den har väl haft sina ljusa stunder också , men jag tycker inte om och vara ledsen (vilket jag faktiskt råkar vara ) och dessutom klandras för att jag är ledsen , jag vet inte men jag kanske är känslig , som vanligt ! Jag har kämpat mig igenom denna dagen tillräckligt mycket nu tycker jag (vi har handlat & jag har gjort de ärendena som jag skulle) , och jag orkar inte kämpa mig igenom mer , så jag ska hälla upp mig ett glas cola och sen ska jag lägga mig & titta på en film eller något , tror jag ska hämta den nyaste Wallander uppe hos mamma . Sen ska jag sova , jaa , jag ska sova och klockan är halv sju . men det skiter jag i . Jag ska sova några timmar iaf . Jag ska inte gråta , för jag är ingen lipsill !

min mamma kom med blommor till mig imorse , hon är så fin min lilla mamma!


0 st tycker till: