fredag 19 juni 2009

ett litet tips , byt inte telefon ,

Jag somnade aldrig igår när jag gick och la mig vid halv sju , men jag kikade på nya wallanderfilmen - "skulden" tror jag den hette . Sen låg jag i sängen hela kvällen , så jag vilade åtminstone , och det hjälpte . Jag blev på lite bättre humör och huvudvärken försvann en aning .

vaknade ganska utvilad i morse och intog såklart min dator ganska så kvickt (som vanligt) , bestämde mig för att beställa en ny telefon . (IGEN) min har ju gett upp i kontakten med laddaren :O mamma skulle ta mitt abonnemang så jag kunde beställa nytt , så denna gången får det bli tre , de är bäst sägs det ! Det valet var inte så svårt , hade bestämt mig att tre fick bli mina nästa kompanjoner , MEN problemet är ju vilken telefon ska jag ta ? OMG vilka problem jag fick , jag har legat hela morgonen sen klockan åtta & försökt bestämma mig för vilken telefon jag ska välja . Efter mycket om och men och en hel del beslutsångest bestämde jag mig för denna


Är den inte snygg så säg ? Den tillfredsställer mina behov och ska tydligen vara ganska okej . Jag vill ha en telefon som inte går sönder ! haha , frågan är nu bara OM jag beställde den , haha . Jag gjorde alla mina val och så , sen skulle jag klicka på slutför beställning & kom till någon felmeddelande sida , vet inte OM jag beställde den , jag bryr mig inte om att göra en ny IFALL jag beställde den första , vill gärna inte betala dubbelt ! :) haha . Skulle ringa support , mem midsommarstängt såklart . så jag väntar till efter helgen , och så gör vi ett nytt försök , eller får vi se om jag fått någon bekräftelse på mailen eller nått ..

Hoppas jag blir nöjd ., någon som har erfarenhet av denna mobilen ? hojta gärna till då !
usch , jag har trotsat mina fördomar om sony ericsson , SONY ERICSSON AV ALLA MOBILER OCKSÅ ! är jag dum i huvudet ?


snart kommer mina småbröder , vi ska ha de nu idag och imorgon , vet inte ännu om de ska stanna till söndag . Pappa och de skulle bestämma sig tills dom kom hit , och än har de inte kommit . Om jag inte ska ha Love&Dani lördagen , så ska jag ha Nova har jag lovat Linda . Så vi får se hur det blir .Det återstår att se antar jag .. :)

nu ska jag dricka upp mitt kaffe & ringa ett litet samtal . Hejsvejs!

2 st tycker till:

emelie sa...

blev färgen bra ?? ;)

Sofie sa...

snygg telefon Jue