onsdag 29 juli 2009

efter



jag är dödstrött , men jag håller vad jag lovar !
bilder från barnrummet , så gott som klart. Lite småplock och sådär , men visst är det skillnad ? :)

Tack för allt älskling & Johanna ! Ni är guld värda !


5 st tycker till:

Lucifer sa...

haha min älskling jag ha ju knappt gjort något alls utan det är du min vackra å Johanna som ha vart så jävla duktiga=)

Linda sa...

fint gumman! bebisen kommer nog å trivas jätte bra! puss

Sofie sa...

Hej va Länge sen jheu =) Hoppas allt e bra med magen å med dej & Andreas Här är d bara fint =) Kan du ändra lite på min blogg å ta bort att jag e matte tillt troja? Kraaaaaam

fabulousangeliqa sa...

blev en JÄVLA skillnad, dude! :) jättefint!

maalin sa...

superfint!! vi vill komma och kolla live nån dag :) jag gillar fortfarande din blogg :) puss