torsdag 23 juli 2009

Mammas lilla prins

den lilla grisen är nu opererad , och det gick jättebra . Han behövde inte sövas ner så djupt , så vi fick med honom hem ganska snabbt . Vi är hemma nu och han ligger här nere vid fötterna på mig i sängen . Jag har tagit av honom kragen , för han far så illa med den på , och så länge han ligger här hos mig så gör det inget om han inte har den . Han är så duktig och försöker inte riva eller klia i såret alls.
Han är väldigt dåsig min lilla prins , men han piggnar förmodligen till framåt kvällen , och imorgon ska väl allt vara i sin ordning . Han har varit så duktig , lilla lilla hjärtat !

Vi köpte en liten leksak till vår stackars sjukling , och han blev jätteglad , men han orkar ju inte leka med den nu .


Grannarna gnäller på varandra här utanför , som vanligt . Och jag håller på att få ett nervsammanbrott , att de aldrig ger sig . Jag förstår då inte detta . Antar att de är riktiga original . :O Haha ..

Ikväll blir det att göra hemlagad pizza och spela tv-spel . :) trevligt trevligt .

Vad gör ni idag ?
hämtade en ny vagn idag också förresten , som vi fått av pappa och hans fru.

0 st tycker till: