torsdag 27 augusti 2009

Shopping ..

Fårskinn köpte vi idag (ikea: 329kr)

Massvis med blöjor blev det också , det är ju ganska bra & hamstra upp ett lager !

Och här har jag minsann slagit in paketet till Fredde , men ni får inte se vad det är i förrän han öppnat det ! :) Och en massa massa massa annat blev det också , men mest bara bra-ha-saker , :) Det var allt ifrån madrasskydd till gardinstänger . Dessutom köpte vi en såndär vajer som man spänner mellan två väggar som jag tänkte spänna upp i badrummet , ni ska få se vad jag hade tänkt minsann ! :) Vi får se när den kommer upp bara, det kan nog ta sin lilla tid ! :) haha. HAr haft en bra dag idag , fast väldigt intensiv , så jag är trött nu ! Jag är hemskt trött , ska mysa ner mig i sängen med filmen "män som hatar kvinnor" tänkte jag .

Vad har mina fina läsare gjort idag ? :)

6 st tycker till:

Liw sa...

Verkligen jätte mysigt som sagt :)

Ännu en produktiv dag ser jag, duktig du är :)

Hoppas du tycker filmen är bra, jag gillade den inte :)

kram kram

Liw sa...

Helt rätt :) Vi har fått en bra och säker barnvagn, men ingen skötväska till den. Jag funderar på att köpa en fin åt mig, är som kär i Between:en och ett mönster de har, och sedan köpa en med något punktryck på i julklapp till älskling så slipper han min (kanske) mer feminina smak när han kutar runt med Ärtan :P

Allt bra annars?

kram

Liw sa...

Som här då, min rygg är helt slut efter några timmar på staden igår.
Men annars är allt kanon:)

Ska ta en riktig slappar dag idag tror jag och inte göra ett skit :)

kram

Liw sa...

JO det blir skönt att få vaccin, fast jag är lite skeptisk iom att det inte är testat på gravida, men men..

kram

THERÉSE sa...

vad gulligt! :D

Sandra sa...

VA mysigt jag sla helt klart köpa fårskinnet till min vagn ocskå! jag ska fundera lite vad jag vill göra med färger tror jag villha det så enkelt som möjligt! svårt hehe kram