måndag 24 augusti 2009

Några utav auktionsfynden



Överraskade min älskling med en lergryta , han pratade om en sån för ett tag sen .
80 kr (+ att jag fick massa annat till också, men det var denna jag var ute efter)


Litet ikeabord (25kr)



Ikeahylla Järpen (25kr)



5 st tycker till:

Sandra sa...

Snacka om att fynda! :) Kaffet är otroligt viktigt för mig på morgonen, lite morgonkaffe beroende faktiskt. Många säger då att man inte ska dricka kaffe när man är gravid. Men det tror jag kanske är lite av att överdriva!! Nu börjar min renovering hemma, mamma mia! :) Hoppas ni hade en härlig dag kram

annica sa...

wow vilka härliga fynd du gjort!!
den där lergrytan har vi med, den e jätte bra!

kram

Liw sa...

Nu kan vi snacka fynd, grattis :)

Ska se om din html kod funkar på blogg.se. Är skitkass på sånt där men vill ändå försöka själv först. Hojtar om jag inte får till det :)

Hoppas ni har en lugn och skön kväll!
kram

Annica sa...

oj ja jag tror att vi gav typ 400 kr för den.

tvattlapp sa...

ja fina saker har du hittat. Det är ju super skoj att vara på auktion då det är saker man vill ha :)