söndag 23 augusti 2009

Spontanryck ..

Som ni kanske märkt så har jag varit långt ifrån aktiv här i bloggvärlden idag . När jag vaknade imorse bestämde jag mig ganska snabbt för att åka med mamma & dom till auktionen som är varje söndag . & eftersom jag kände att jag veeeerkligen ville följa med så tänkte jag att då kanske det är något där som jag veeeerkligen måste ha . Jag har redan lovat att jag ska lägga upp lite bilder på mina små fynd , det var faktiskt inga wow-saker jag hittade , men bra-ha-saker & jag är nöjd med vad jag fick mig hem .. Ni ska få se lite bilder imorgon , blir det bra ? :) ikväll orkar jag inte . Vi har varit på auktionen sedan klockan tio imorse eller ngt & var inte hemma förrän åtta på kvällen . Det tar lite på krafterna , men vi har haft en mysig dag , & som sagt så är jag nöjd med fynden ..

Jag sitter här nu i sängen & har äntligen kommit lite till ro , jag har kikat in alla "mina" bloggar & svarat på alla mina fina kommentarer som jag hade när jag återvända in i denna värld. Superroligt med massa kommentarer , det är så uppskattat !

jag sitter & njuter av en underbar röst , minns ni Anna Bergendahl från idol . Hennes audition-låt framför hon ju underbart bra , Jag rå-diggar hennes röst . Har ni aldrig hört henne , så tycker jag definitivt att ni borde ge henne en chans ! :)

Nu ska jag kika vidare litegrann , och så vill jag gärna veta vad ni gjort idag ?


3 st tycker till:

Olga sa...

RE: tack :)Är det en renrasig pb ni har?

kadri sa...

vad roligt med auktioner varje söndag. älskar auktioner

Liw sa...

vad kul, då ser jag framemot att kika in hos dig imorgon med då.. som vanligt :)

Och här sitter jag och tror att jag är ensam om att känna så här.. När man pratar med andra preggon och läser deras bloggar osv så verkar alla så jäkla tipp topp, som om folk inte vågar erkänna att de mår pyton ibland, det är ju naturligt..

Tack för din omtanke, tänker på dig med. Och det börjar faktiskt kännas bättre, med insikt kommer lugn.
Kram