tisdag 22 september 2009

En kväll i komisk anda ..

Jag vet inte riktigt men jag har gått här & skrattat hela dagen , jag vet inte varför . Det mesta har varit roligt , fast egentligen inte roligt ändå . Det är bara jag som tyckt det varit kul . Jag har fått flera skrattanfall . Andreas har varit det värsta offret idag förutom anonym då . Jag har skrattat åt Andreas felsägningar & när vi låg i sängen jag , Gere & Andreas så slumrade han till och vaknade av ett såntdär ryck ni vet . Han drömde att han halkade , och det fick mig att börja tok-garva . Fråga mig inte varför det var roligt , men det var roligt ! Han tål det min sambo , och tur är väl det .
Anonyms kommentarer har också fått mig och skratta , och jag tycks ha skrämt iväg stackarn , och det var ju inte riktigt meningen för jag hade faktiskt ganska roligt åt dig . Vi får väl hoppas du kommer tillbaka , men du tycks inte gilla mina gensvar lika mycket som jag gillar att ge dom. Synd !

Vi har beställt kebabrulle & kycklingtallrik med härlig hemkörning idag . Underbart smidigt & underbart gott kan jag lova er . Dessutom tar de bara 15 kr för att köra ut maten , och det är ju tok-billigt , visst ?

Ingen bebis i sikte ännu, och kanske inte jättemycket laxerande effekt det hade med olivolja , men jag känner mig uppsmord iaf, så det gjorde inte illa direkt . det var nog bra fastän lillabebisen inte tvingades ut . Synd ! För jag vill verkligen tvinga ut min bebis . Med glädje skulle jag vilja tvinga ut henne/honom , synd att jag inte lyckas bara !

Idol var ju ganska givande också , jag rådiggar ju Nils , han är så skön för att inte tala om Anders Bagge , han är väl en härlig prick den ! sengihnampakgigi Jag gillar denna juryn bättre än den de hade innan ...

Det känns ganska bra att folk är så avundsjuka på mig/oss & det jag/vi har att de smyger runt på min blogg och slänger in kommentarer i anonym anda emellanåt , det får mig att må bra faktiskt . Det är ni själva som har valt att sätta er i den situationen ni sitter i , synd för er !

Vad gör alla FINA läsare ikväll ?

17 st tycker till:

Sofie sa...

vissa männskor speciellt anonyma folk som inte kan stå för d dom tycker ska vara tysta prova med lite färdknäpp så ska du se bebis tittar ut det glädjer mej att du har skrattat idag ialf kram å godnatt

Anonym sa...

oj hihi här tog du åt dig! Eller nej du bryr dig inte alls... eller hur..... ;) kommentaren syftar på att det var en ologisk idé att försöka få ut barnet, för det fungerar inte med någon olja.. haha. men testa du. Fråga sen på förlossningen om dom sätter igång kvinnor genom att ge dom olja... hahaha... ;)

Jennie sa...

haha , tar åt mig gör jag inte , tyvärr ! Däremot tycker jag det är ganska skoj & svara på din kommentarer . Hade jag tagit åt mig eller illa vid mig hade jag nog inte svarat dig ens en gång , så det behöver du inte vara orolig över .

Var det beträffar att få igång förlossningen eller ej är det väl inte en ologisk idé , eftersom UT är väl det enda barnet ska få vi ju hoppas , om det nu inte framkommit mer i din lilla forskning .

Ja testar gör jag oavsett vad du säger , för vad jag gör har du egentligen inte med att göra.

Den som kom med tipset behöver ju inte bli kallad iq-befriad bara för att du har någon konstig drift att behöva hävda dig .

Härligt att du fortfarande inte kan stå för vad du själv tycker , det är starkt jobbat! Va är du rädd för ?


Jag som trodde jag hade skrämt iväg dej , men det var ju för väl att jag inte gjorde det . Jag kan ju inte skrämma mina läsare !

Bibbi sa...

Ja, åsikter kan man ju ha och det får man, men jag tycker det är jävligt lågt att behöva gömma sej o inte våga träda fram med sitt namn.
Men förmodligen är det en sån här grå liten människa som spelar "stor" och snackar sin skit o inte har nån ryggrad. Fy f-n, hade jag varit som dej Jennie så hade jag inte ens lagt ner nån energi på den människan.
Jag stöttar dej iallt du gör och säger,det vet du...till hundra.

Puss,älskar dej min sockersöta dotter...glöm aldrig vem du är..Är såå STOLT över dej.:)

Bibbi sa...

Bra, att du har skrattat iaf, det är huvudsaken att du mår bra...
Puss, igen.
Ps. Håller med om juryn. Dom är mer trevliga.(Släng dej i väggen,Kirsti)

CYANESSA sa...

Haha vad roligt att du haft en skrattig kväll. Då kan vi alla fortsätta i samma anda och garva aset av oss åt den anonyme! :)

fabulousangeliqa sa...

nils suger lika mkt som anonym.. ;)

Jozzan sa...

Jag gillar oxå denna jury mer än den andra, däremot har jag svårt för Nils hihi. Vem hejjer du på då? KRamar

Anonym sa...

Och vi skrattar vidare åt dig som tar åt dig av ren och skär fakta att olja inte kan sätta igång en förlossning haha... skrattar över att du ens tror på det. Skrämmande! Snacka om en öm tå. ;) Så öm att du måste skriva inlägg efter inlägg för du "inte alls tar åt dig" ;) Lycka till med oljan nu och TA DET LUGNT med hormonerna! :)

Jennie sa...

vad roligt att vi båda roas . Jag måste komma åt ngt ömt hos dej också eftersom du dyker upp här hela tiden , härligt med återkommande läsare.
Ja jag har faktiskt en öm tå , hur visste du det ? Jag har nageltrång på ena tån , det gör jävligt ont & är ömt så ini ......

Du kan ju uppenbarligen inte säga vem du är eller ge din egen blogg till känna så jag måste ju svara här , hur tycker du annars jag ska svara , du kan ju inte så för vad du själv tycker. Det är väldigt bra att du har åsikter , men stå gärna rakryggad upp för dom också , Det säger en hel del om dig som människa . Jag vet inte vad du är rädd för ?

TAck så mycket för ditt lycka till , det ska nog gå bra det här ! :) & Hormonerna styr man ju inte så mycket över själv men jag ska försöka ta det lugnt med dom .

Du är välkommen tillbaka !

Anonym sa...

Nej du har verkligen inte trampat på en öm tå här. Jag måste bara vara ärlig och säga att jag förundras över hur obildade människor kan vara om ett tillstånd de själva är i. Tycker det är tråkigt att människor inte tar reda på fakta och inte vet mer än så om sin egen kropp. Blir lite chockad över det. Sen vad det beror på vet jag inte, obildade eller om man bara är ointresserad utav att lära sig? Det kan bara du själv svara på. Hur som haver, det är skrämmande. Och med det sätter jag punkt.

Liw sa...

Go Jennie!!!

Jennie sa...

Den kanske blev öm när jag trampade, hoppsan! Fortfarande kan du inte så rakryggad för vad du tycker. Synd !
Haha , vilken tur att du vet hur mycket jag vet om min kropp , bara för att jag äter en matsked olivolja var tredje timme så talar det om vad jag vet om min kropp och inte vet , enligt dig. Haha . Du är ju bra trångsynt . Jag säger inte att det är dåligt att vara trångsynt , det kan ju vara bra ibland, du ser inte mycket mer än det du vill se & då behöver man ju inte lägga ner så mycket kapacitet, vilket du inte verkar ha så gott om , så spar på de hjärnceller du har vettja !
haha . Jag vet nog mer om min kropp än vad du någonsin kommer veta om din , det tvivlar jag inte på .
Men du behöver nog inte vara orolig , det finns kanske hopp om dig också . Det finns hjälp att få , kanske ska släppa din trångsynthet & dina drifter att försöka trycka ner andra så ska du se att det ordnar sig .

Kämpa på!

Anonym sa...

Haha... säger hon som har så många "vänner" ;) Tips, köp en bok om graviditet och om kroppen! ;)

Jennie sa...

Och vad har det med saken att göra ? det där var däremot ologiskt .

njae , jag vet inte det är väl ingen idé & köpa en bok om graviditet om jag nu snart inte är gravid längre . Om jag nu inte ska gå i ett par år till så ungen får mogna till sig riktigt mycket . Jag vet inte, du sa aldrig hur länge man skulle gå för att det skulle vara tillräckligt moget . Det kanske vore bra så jag vet om det är värt & lägga ut pengar på en gravidbok ..

Bibbi sa...

Nä, nu jäklar börjar man bli lätt irriterad, va f-n är det för nån intelligensbefriad människa som är så satans feg och hoppar på höggravida kvinnor.Vad fanns du när Gud delade ut hjärnorna, hade "anonym" hållt sej framme så kanske du också haft ett LIV, men det är ju uppenbart att så är det inte fallet, förmodligen för långsam..

Och vad beträffar Jennie och hennes IQ så ligger den mycket högre än vad "anonym" någonsin kommer att komma upp i.
Anonym har ju inte kommit längre än till ap-stadiet.
Och när vi nu ändå är uppe i varv, så har Jennie JA, mycket RIKTIGA vänner och dom har hon fått eftersom hon är en kärleksfull,omtänksam, generös,klok ung kvinna och en klass för sej själv....Vilket anonym tydligen inte klarar av att se utan det biter o gnager i själen, måste vara hemskt att ha det så. Skaffa dej ett liv!!!

Och Jennie, stå på dej..Hugg för f-n ordentligt nästa gång apa anonym hör av sej.

Puss, älskling....

Nina sa...

Men tjena, haha hur jälva pantad får man bli egentligen? Patetiska slödder. Men Jenniegumman, eftersom hon inte kan stå för sina åsikter så tror jag knappast hon vet vad hon själv talar om;)

Jag älskar dig! / Nina