tisdag 22 september 2009

vilken tur ..

Blir lite drygt att skriva ett nytt inlägg för varje anonymkommentar , så jag har svarat bland kommentarerna istället . Jag hade inte skrämt iväg henne/honom iaf , det var väl tur hörrni ?


3 st tycker till:

Annamax sa...

Haha, jag har precis hittat kommentarsfunktionen på min blogg! *skäms* Jag har noll koll på det här, helt otroligt... Om du inte har fullt upp med att föda barn får du gärna höra av dig med förslag på förbättringar! Har du kvar lösenord är det bara att du går in och ändrar, du har fria händer!

CYANESSA sa...

haha ja jag kanske ska börja en operation - tjata - på - killen - att - vi - ska - flytta :D
Hm njae, jag har väl kunnat vara öppen för flytt til varstans. åtminstone tills jag träffade pojkvännen. och han vill bo kvar för han har sin familj/vänner plus sin dotter här i stan så :/
Men annars hade jag kommit påååååå direkten!
Ja då jäklarns hade vi kunnat smeta o kleta ihop haha!

Tack, vad roligt att du tyckte stövlarna var fina. och du jag lovar, kan mulliga JAG ha stövlar så kan du. Jag har trippelfotbollsvader! :D Jag lovar haha. Mät runt vaden, då har du ett skaftmått att gå efter om du kollar tex tradera. Det är perfekt om man är tveksam. jag brukar göra så och har nästan jämt för feta vader, men ibland lyckas man hitta nåt :P Fast dessa är så tighta att jag knappt får ned leggings därunder hehe..

Kram kram

Liw sa...

God morgon gumman,

kollar bara in för att se om det pluppat ut nått, hör av mig lite senare , ska iväg och prata om praktiken nu :)


kram kram