lördag 26 september 2009

God lördags-middag ..

Min älskade sambo gör sin underbart goda kyckling i lergryta idag , den är väldigt väldigt populär hos mig . Det blir alldeles perfekt med god mat en sånhär lugn & skön dag . Det har varit en bra dag idag & jag hoppas att dagen fortsätter i just en andan . Ikväll blir det filmmys med älskling & lite gott till det .

Vi hade jättemysigt igårkväll när vi kollade på Johan Falk , vi såg faktiskt två av de filmerna & jag tycker verkligen de är sevärda ! Vi får hoppas alla restrerande filmer är lika bra.

Vad händer hos mina läsare denna lördagkväll ?

7 st tycker till:

Liw sa...

Gott gotti gott gott :)
Låter hur smaskigt som helst med kyckling, vi måste också skaffa en lergryta...

Nä nu har M satt igång att grilla så det är dags för mig att koka sås :) Kram

CYANESSA sa...

Åh vad kycklingsugen jag blev! Åt det igår när vi käkade kinamat, men nu blev jag sugen på det igen :P

jag har precis klickat hem kläder så nu måste jag ha totalt köpförbud ett tag annars blir jag helpank! :S Attans webbutiker som gör allt så farligt lättillgängligt att köpa..

Hoppas ni får en trevlig kväll du o mannen. Själv ska jag hem till min älskade och försöka övertala honom att se nån svensk film (han hatar svenska filmer hehe) :D

Massor med kramar!

Anonym sa...

jag har äntligen listat ut när knyten kommer =) vi får se om jag har rätt;)

EBBA

fabulousangeliqa sa...

oh, seeeeg bebi!

maalin sa...

Hoppas du mår bra Jennie! Hoppas för din skull att det satt igång och att allt går smidigt! kram

Bibbi sa...

Jaja, men tills dess ska hon väl ha kommit. Pussen.
Hur är det idag då???

Bibbi sa...

Javisst är han het!!!!!!!!!! =))