lördag 26 september 2009

Inga bebisar här inte ..

Det är en liten envis sak som bor i mig , jag tror bestämt att h*n bestämmer helt och hållet själv när h*n ska ut . Det verkar inte som att det ska sätta igång över huvudtaget här inte , det är inte lugnt i magen direkt , ganska "sparkigt" & sådär . Så idag blir det nog ingen bebis heller skulle jag tro . Jag hoppas innerligt att jag har fel , för jag vill verkligen att den lilla människan som bor där inne ska flytta ut nu .

Undra om jag ska göra några försök till att tvinga ut vårt barn idag ? (dock inte putsa fönster,fastän jag skulle behöva)

6 st tycker till:

Liw sa...

Inte misströsta gumman, det kommer en bebis snart :)

Ut och gå i skogen med Gere och försök koppla bort så kommer det nog i sinom tid :)

Många kramar!

CYANESSA sa...

haha ja det verkar vara en väldigt envis sak. Jag har för mig själv gissat på att den ska kika ut natten mellan idag och imorgon, men det verkar som att jag har fel :P

Ja jag ska försöka fixa en bild på smyckeshållaren! Den är ju inte ett dugg fin, men fyller sin funktion iaf :D

Kramar!

maalin sa...

Jag tror den kommer snart! Har magen sjunkt mycket ? eller pekar den rakt ut?

Ibland är de så när man märker att bebisen inte sparkar så mycket så kan de va då värkarna börjar. Alltså typ så var de för mig! Jag kände inte så mycket på kvällen, hela natten vaknade jag flera gånger och trodde att jag vaknade för att jag var kissnödig men de märkte ja att ja inte va. alltså hade jag svaga värkar men dom väckte mig ju. på förmiddagen hade jag värkar och vi gjorde massa ärenden och jag fick starkare o starkare, då fortsatte jag gå omkring! fastän de gjorde ont! kom ihåg de, man ska gå omkring! kram

Anonym sa...

Fungerar inte din olja? :P :D

Jennie sa...

vill du ha en väldigt ingående genomgång av vad som hände & sådär eller?
Jag kämpar på med att tvinga ut min lilla bebis , var med & hejja du också vettja ! :D
det kanske inte var olivolja man skulle dricka.

Härligt att du verkligen återkommer som läsare !

Liw sa...

Haha, anonym fortsätter med sina konstruktiva inlägg ser jag =)
Go Jennie!

Nu ska jag laga lite mat m älskling sen blir det en lugn tv kväll.
Samma för er eller?
kram kram kram