söndag 27 september 2009

sovit länge idag ..

En rejäl sovmorgon idag , underbart ! men ingen bebis ännu ..
inatt trodde jag att bebi skulle komma , för jag fick jättejätteont i magen o det försvann ju inte lika "fort" som vanliga förvärkar brukar göra. Men jag somnade tillslut & fick sova till morgonen/förmiddagen .

När jag vaknade blev det en mysig höstpromenad med Gere & lite bra musik i öronen.

& snart blir det hemmagjord pizza & grabbarna ska spela tv-spel . Så jag vet inte , det blir väl datorn för min del idag .

Ebba , låt mig höra din teori ? ;)

5 st tycker till:

maalinmedm.blogspot.com sa...

ååå spännande spännande.... du har vilat mycket och haft ont som försvann.. oh oh oh det e nog på gång:) hoppas hoppas...

Du vet väl att förr var det ett tecken på att förlossningen snart skulle starta när man vilat lääänge... :) men i dagens samhälle tillåter vi oss inte ens att vila när kroppen vill det så jag vet inte om de gäller längre men jag hoppas att det var därför du vilade länge..

Melissa - Vincents Mamma sa...

ingen bebisbus än?

CYANESSA sa...

skönt med sovmorgon iallafall :) Attans, jag trodde också att bebis skulle komma natten som var faktiskt. Kände mig helt övertygad om det av nån anledning hehe.

Nu hoppas vi på inatt istället då :)

massa kramar!

CYANESSA sa...

:/ gud vad berörd jag blev av det du skrev. Jag tror också väldigt starkt på sådant och OM det händer så se det som något fint och bra, vilket jag verkligen tror det är. Lite änglavakt och hjälp från ovan liksom :)

Jag miste min älskade morbror strax innan jul, han tog antagligen sitt liv (framför tåget, men ingen vet säkert hur det gick till) och sommaren innan en vän på nästan samma sätt. Och visst blir de datumen "stora" och viktiga för oss som blir lämnade kvar. Och händer det något stort på dessa datum så tror jag också att dom har ett finger med i spelet :) Dom hjälper nog till och finns med oss mer än vad vi tror och ser ibland :)

*kramar om*

Liw sa...

Här har jog jobbat hela dagen och hoppats på att bebis skulle ha kommit :( Det blir väl i sinom tid antar jag :)

Härligt att du tar dig ut och går, skönt att få tid för sig själv :)

Hur smakade kycklingen?
Kram