onsdag 23 september 2009

Idag har mitt kära pyssel kommit ..

Underbart , fast jag har inte orkat pyssla något idag & imorgon orkar jag nog inte heller . Vi ska in till Nybro imorgon & hälsa på Andreas farmor som fyller år , tror vi ska fika & lite sådär . Så lär vara ganska trött när vi kommer hem , men fredag kan kanske bli en pysseldag , rindu Om inte lilla bebis bestämt sig för att komma ut innan dess , det är ju ovisst . Men just nu känns det som att jag kommer vara gravid i resten av mitt liv ungefär . Hemska tanke !
Jag vill ju ha en bebis hos mig nu , som jag kan mysa massa med.. Det ska bli så skönt & få ut vårt lilla knyte så vi bara kan mysa , hela vår lilla familj . underbart ska det bli . love

imorgon blir det BM-besök också , så hinner nog inte uppdatera på morgonen , och eventuellt inte innan vi ska åka till Andreas farmor heller , men jag ska försöka hinna .

nu är det snart idol , det ska bli ett sant nöje att titta på . Mitt barn verkar ju vara så pass omtänksamt att låta mamma titta på idol iaf . kenyit



1 st tycker till:

Bibbi sa...

Och jag utan dej, Love you, ska titta på Idol nu. Puss.