onsdag 23 september 2009

Jag har en konstig förmåga att sova länge ..

Jag sover som en gris om nätterna tycker jag , och det är underbart ! sembah Jag får väl passa på nu , medan jag har chansen & sova gott .
Ingen bebis ännu , och inte ett enda tecken på det heller tyvärr , mamma tror att den kommer idag & Johanna tror att den kommer idag , så vi får hoppas de har rätt . Min mamma brukar ju aldrig ha fel , så vi får hoppas på det bästa även denna gången !
Jag trixar lite med en bloggdesign , och Johanna är påväg hit . Hon köper mig sig mjölk , så ska jag göra pannkakor , mumsfillibabba!

Nu ska jag läsa alla mina favvisbloggar & svara på mina kommentarer .

"Ses" nog om en stund gott folk!

10 st tycker till:

Sofie sa...

tror bebis kommer på natten mellan freda & Lörda :D

Bibbi sa...

Åååå, drygt!!! *suck*

Liw sa...

Gullig du är!
JO det känns jätte bra att hon är bra den där Lena :)
Hoppas du får en bra eftermiddag, har pysslet kommit än då? Och den där "anonyma" vilken typ! :P

kram kram

Jozzan sa...

Jag håller med om att hon med dreadsen är riktigt bra, tror hon heter MAriette. Henne hejjar jag på, sen Calle och Erik. Båda killarna som sjöng lite rockigt hihi. Längtar redan till det börjar i kväll hoho. Hur är det med bebis då? inget tecken på att den vill ut ännu?

Bibbi sa...

Älskar dej också, min älskling.

Märtha sa...

Hmm, har det inte kommit något? jag gissade ju på den här dagen. Verkar som att jag inte är så synsk som jag hade hoppats. *mummel*
Btw, så drömde jag häromdagen att du fick en Isabella :) Lite roligt, tror jag läst nånstans att du funderade på det namnet... så det kanske fortfarande finns en chans att jag är lite synsk i alla fall ;) lycka till!

CYANESSA sa...

jaa det hade verkligen varit roligt! Hm få se nu, jag är glömsk som få men hans dotter fyller 7 år i december :)
Ja vi är särbos. Eller rättare sagt, vi har inte hunnit flytta ihop än :) Men vi pratar om det :)
Den sista september har vi varit tillsammans ett år så det är ju ganska nytt änsålänge. Men, vi har kommit varann nära på kort tid. Mycket pga saker som hänt. Och jag vet att det är honom jag vill vara med. Med en hög erfarenheter i bagaget så vet man liksom när det är rätt tror jag :) Du vet den där känslan..

Hur länge har du o mannen varit tillsammans? :)

Kramar!

Bibbi sa...

Tack, ja men det behövdes en sanering nu...haha...
Ska hjälpa dej med storstädningen.
Kanske jag kan ta ett tag i helgen, för denna helgen ska det väl inte vara något speciellt så.

Puss,puss.

Liw sa...

Ojdå, vad är det nu då? Eller är ni båda bara less på att vänta? :(

kramar i massor

Liw sa...

Förstår ju det, men försök att vila er båda två. Njut av att inte kunna göra något, när det är dags så är det dags ( tänk om jag kunde lyssna på mina egna råd...).
Nu blir det mer Idol här :P Vilka hejar du på?
kram