fredag 25 september 2009

Lite bättre har det väl blivit med dagen ..

Jag vet inte riktigt , men jag känner mig väldigt konstig fortfarande . Det är ingen i min närhet som förtjänar att jag ska vara sånhär , men jag kan inte riktigt rå för det . Det får vara lite så , och sen får vi hoppas att det blir bättre eller att det är för att det snart ska sätta igång .
Jag tycker det har varit lugnt på alla håll & kanter idag , det är väl ingen som ens vågar prata med mig idag sedih usch så hemskt det låter , som tur väl är blir jag ju inte helt asocial eftersom jag lever tillsammans med Andreas & han & jag måste kommunicera oavsett , så han är lite tvingad till det stackarn . Fast det är väl ömsesidigt antar jag , han kan ju ha dåliga dagar han också , och tur är väl det för då får ju jag lov & ha mina . Även om det aldrig är roligt , och jag vill inte vara såhär konstig .

Ikväll ska vi äta varma mackor , och jag har köpt chips & dip , så jag ikväll blir det nog mys framför tv:n , får vi hoppas iaf . Det kanske inte finns något vi båda vill se , och då blir det ju gärna att den andre hamnar på ett annat ställe , datorn troligtvis . Men Jag tror bestämt att vi vill se Johan Falk båda två , så det kanske blir lite Johan Falk , vi började ju kolla på det häromdagen , men pausade av någon anledning . & sen har vi glömt bort det . Senila båda två.

Jag var med mamma nere i lite större byn , och tänkte jag skulle se om det fanns vinterjackor av något slag . Men jag hittade ingenting , så jag tror jag satsar på att beställa från internet eller något istället , eller om jag hittar en när Johanna & jag ska ut på lite jack/sko-letar-tripp . Fast det blir nästa månad tror jag vi bestämde . Vi får hoppas jag hittar mig ngt innan det blir kallt iaf . Jag tror iaf jag ska lämna in mina skor på omklackning , för de skorna jag har med klackar är inte mycket använda , så de kan jag ha detta året också . Jag gillar dom skarpt , och eftersom klacken är så dålig när man köper de så stoppades de undan ganska snabbt förra året . Jag behagade inte att klacka om de det året . Fast det var ju tur det för då har jag ett par så gott som nya skor detta året .

Nähä , snart är det middag uppe hos mamma & det ska bli supergott . Jag tror hon skulle ha blomkålsstuvning till maten , och det ääälskar fröken så det ska blir mumsigt !

Vad har ni gjort idag ?

7 st tycker till:

maalin sa...

hej mitt mellannamn är negativ. jag har hostat, snytit mig, tyckt synd om mig själv... faktiskt inte grinat idag men iaf... din dag verkar iaf roligare.. kram

maalin sa...

hej mitt mellannamn är negativ. jag har hostat, snytit mig, tyckt synd om mig själv... faktiskt inte grinat idag men iaf... din dag verkar iaf roligare.. kram

Bibbi sa...

Bra att det var lyckat igår då.
Mumsigt med smörgåstårta. =))
Var det olivolja i??? Hahaha....

Puss, älskar dej också.

fabulousangeliqa sa...

FÖD BARN! gah, hur svårt kan det va? ;)

Bibbi sa...

Varsågod, gumman.

Ha det gött, och tack för hjälpen.

puss,puss.

CYANESSA sa...

Tack! Vad roligt :) Jag kände att det var på tiden med ett par vanliga lågskor. lite enklare att bara hoppa i än stövlar hela tiden. Ja förutom gympapjucks då :)

Jag skulle också behöva klacka om ett par skor från förrförra året. Gillar dom så mycket men klacken är helt förstörd. Har du någon aning om vad det kostar ungefär? Aldrig gjort det förut :)

Kramar!

Liw sa...

Du har rätt att vara less...

Sorry för min frånvaro, har haft besök och fredags stökat så det har inte blivit så mycket tid framför datorn :)

kram kram