fredag 25 september 2009

Ingen bebis här inte ..

Mår inge vidare idag , känner mig allmänt nerstämd . Blir nog inte så mycket data idag , ska lägga mig & kolla på film ungefär HELA dagen idag . Vi får väl hoppas det blir bättre under dagen , det märks isåfall . Nu ska jag dricka upp mitt jordgubbsthé & sen gå in & mysa med sambon som ligger & snarkar !

Hoppas ni får en bra dag .

2 st tycker till:

Liw sa...

Nä, inte tänka så!
Inte är det något fel på bebis, den trivs bara lite extra bra inne i mammas mage ju :)
Tänk hur många förstföderskor som går över tiden, det är ju normalt för böveln! :P
Nä, inte tänka så utan tänk i stället att om 8 dagar så vet du att pyret är ute :) Vad gör 8 dagar när du väntat 9 månader redan...

Påminn mig om detta när det är dags för mig...^^

kram kram

CYANESSA sa...

Åh hoppas du mår lite bättre senare idag gumman. Kanske är ett tecken på att herr/fröken bebis funderar på att komma ut! ;)
Min morbrors fru gick jättelångt över tiden så dom satte igång henne tillslut. Verkar väldigt vanligt och snart vet du att den är här även om dagarna måste kännas jättelånga just nu! Hang in there!

massa kramar