tisdag 26 januari 2010

Dag till ära ska ägnas åt städning..

Idag kommer min dag vigas åt städning , jag ska försöka hinna med hela hemmet , men med min erfarenhet av detta så kommer jag inte hinna allt . Men satsar man högt kommer man väl till häflten , eller ? Ja vi får se . Jag ska försöka hinna med lite bloggdesign också .

Vidar har somnat så jag får försöka ta tag i hemmet nu när jag är lite "barnledig" . Har jag sagt att min andra orkidée slagit ut också . Jättefina är de , det ger mig vårinspiration !

Nähä , nu måste jag sätta igång . Bädda rent börjar vi med !

2 st tycker till:

Bibbi sa...

Ja, dom blommar så fint så. Hoppas mina oxå vill annars gör jag som Maria när det gäller orkideerna ...haha
Vad snygg den kommer att bli bloggen, vargarna vill jag ha kvar den var skitsnygg!!!!Du är så duktig,Jenna.

Du har ju en ny du oxå, igen...men den vart kanonfin. Snyggt med Vidar och dej där.

Puss o kam o Gattis.

Bibbi sa...

Men du jag såg att du fått in ett "A" på den meningen som det står:"Kärleken tAill ett barn" står det ju, det får du ta bort. =))