onsdag 27 januari 2010

Godmorgon där ute !

Idag blir det inget långt inlägg på morgonkvisten , jag ska grejja lite här och strax ska mamma , jag och Vidar åka till Eva med familj . Det ska bli jätteskoj , jag behöver verkligen komma ut en sväng och vad passar inte bäst att åka till goda vänner och dricka en kopp kaffe och skvallra lite !


Igår hade jag en riktigt jobbig dag , Vidar var inte sig själv . Han var ledsen och hade förmodligen ont i munnen . Han kunde varken äta eller sova . Jag skulle samtidigt uppe på detta försöka få ut hunden på en promenad , och det gick ju inte alls som jag ville . Jag höll på att få ett bryt ungefär . Haha ! Andreas var ju iväg igår , och det är ju typiskt att Vidar får som ondast när Andreas inte är hemma och kan avlösa . Eftersom han inte kan äta eller sova så blir det ju någon slags ond cirkel om hans "rutiner" rubbas .

 Johanna kom igår sen som tur väl är , så Gere fick sin promenad iaf och jag kunde fokusera enbart på lillen . Han somnade tillslut och sen blev det bättre . Jag gav han lite alvedon också och efter att han fick det kunde han somna , så det är ganska skönt att det hjälper .

Vi pysslade lite igår också Johanna och jag , jag kan fota det någon dag och visa . Våra fina scrapbooking-alster ! Haha Nu har hon hämtat kameran så det blir foton med min digitalkamera ! Jag måste ladda batteriet och sådär först bara .



Nu sover Vidar sin förmiddags-vila , sen ska vi åka . Det ska bli så trevligt .
Tror ni jag hinner ladda kamerabatteriet en stund ? kanske !




3 st tycker till:

Emma sa...

Du har blivit utnämnd i min blogg.

mvh emma

Sara - Mamma till Nova sa...

Fin header. :D Söt bebis. :D

Annica sa...

heeeej hjärtat, nu e jag lite piggare, får åka hem i morgon, jihoooo.

va fin design du har nu, riktigt fräsch!

det e jobbigt med tänderna, i bland kan det va skönt för dom att ha en kall, blöt frotte handuk att suga och bita i, jag har testat det med mina och lite hjälper det.

kramis